1 novembre 2010

ZZS iNDSD Blog Train

Well, next week (Nov. 7) will be ZZS's Blog Train celebration for {inter}National Digital Scrabooking Day and I'm letting you know in advance so you won't miss a thing! Of course, as part owner of Zig Zag Scrap, I could not miss this opportunity to let you know! Plan it on your calendar - all freebies coordinate, like all our previous store blog trains... so you will end up with quite a nice little kit at the end!

To pick these freebies up, you will have to go through our store, but follow links on our various blogs - because these links are no where to be found at the store!!! Stay tuned!

And because I am part-owner, I asked to get the chance to show MY freebie (and the entire BT kit) and let you get my part IN ADVANCE. Now, how cool is THAT?! Scroll down and click on the secret link hidden in my store! :)




La semaine prochaine (le 7 novembre), Zig Zag Scrap organise un "Blog Train" pour célébrer la journée internationale du scrapbooking digitale. Je vous le dis d'avance pour que vous ne manquiez rien! Comme je suis co-proprio de ZZS, je ne pouvais pas passer tout ça sous silence! Inscrivez cette date à votre agenda - car tous les freebies sont coordonnées les uns avec les autres, comme tous les "Blog Train" précédents... et vous aurez un joli kit complet une fois fini!

Pour récupérer les freebies, il faudra passer par la boutique, mais les liens n'y seront pas visibles. Il faut absolument passer par les blogues pour connaître les liens secrets!!! Je vous donne rendez-vous!

Comme je suis co-proprio, j'ai demandé à mes partenaires de pouvoir partager MON freebie et de vous laisser l'avoir À L'AVANCE. C'est pas merveilleux?! Vous n'avez qu'à cliquer sur le lien secret que vous trouverez sous l'image ci-dessous.







Lien ZZS caché / Secret ZZS Link
This link expires on Nov. 10, so hurry! :)

6 commentaires:

  1. thank you girl! I just love love love love that leaf and that funky paper.

    -- dalis

    RépondreSupprimer
  2. So unique. I love it. Thank you.

    RépondreSupprimer
  3. Thank you for sharing this great freebie

    RépondreSupprimer
  4. Thank you for sharing! Love that leaf! =)

    RépondreSupprimer
  5. Did my comment not go through? So sorry! Thank you for this! It's beautiful - as is the whole train!

    RépondreSupprimer